• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 22
ديروز : 56
ماه : 1948
 
تاریخ : يکشنبه 13 آبان 1397     |     کد : 618

طنین‌ شعار «با شعار مرگ بر آمریکا»

حماسه به یادماندنی مردم سردرود در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان + تصاویر

لحظاتی پیش راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ، امام جمعه سردرود، شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر ، فرماندهان دستگاه‌های نظامی و دیگر مسئولان در سردرود آغاز شد و طنین مرگ بر آمریکا در خیابان‌های سردرود پیچید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، ساعاتی  پیش راهپیمایی باشکوه 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم مسئولان خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، امام جمعه سردرود، شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر ، فرماندهان دستگاه‌های نظامی و دیگر مسئولان در سردرود  آغاز شد و طنین مرگ بر آمریکا در خیابان‌های این شهر پیچیده است.

امروز همزمان با 13 آبان ماه خیابان‌ امام خمینی سردرود مملو از جمعیتی است که آمده‌اند بگویند دشمنان و استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ما تا آخر پای ارزش‌ها و  آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌ایم.

اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهر ویژه دانش‌آموزان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.
شهردار سردرود در جمع راهپیمایان 13 آبان در سردرود اظهار کرد: دولت آمریکا در 40 سال گذشته همواره از مردم‌ ایران تودهنی خورده است و دولت آمریکا نمی‌تواند بین مردم ایران تفرقه ایجاد کند.

ناصر اسماعیل زاده با بیان اینکه مردم امروز حماسه‌ای دیگر رقم زدند و دشمن‌ با این حماسه باز هم ناامید شد، گفت:به مردم شریف سردرود قول می‌دهیم با تمام توان برای حل مشکلات و  پیشرفت این شهر تلاش مضاعف نماییم.
آرزو مبصر رئیس شورای اسلامی شهر سردرود نیز در حاشیه این مراسم با گرامیداشت راهپیمایی روز 13 آبان ماه اظهار کرد: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز 13 آبان ولایت پذیری، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

در پایان راهپیمایی با قرائت قطعنامه، مردم ولایتمدار و انقلابی سردرود ، ضمن حمایت از آن با شعار مرگ بر آمریکا توطئه‌های این کشور را محکوم کرده و پرچم آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را به آتش کشیدند.(گزارش خبر:شاهین نظری) کدخبر:9708131




مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ