• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 37
ديروز : 68
ماه : 1873
 
تاریخ : يکشنبه 13 آبان 1397     |     کد : 619

شهردار سردرود در بازدید از مناطق محروم و حاشینه نشین سردرود:

توجه به محلات محروم و حاشیه نشین یکی از اولویت های کاری شهرداری می باشد

اسماعیل زاده شهردار سردرود طی بازدیدی بهمراه عارف نسب رئیس اداره عمران شهرداری از مناطق حاشیه نشین و محروم شهر سردرود با اعلام اینکه همیشه سعی نموده ام در طول تمامی مدت فعالیتم هیچ تبعیضی در توزیع و ارائه خدمات عمرانی بین مناطق محروم و مرفه شهر قائل نشوم افزود:در طول دهه های گذشته توجه کمتری به بخش های محروم و حاشیه نشین شهرسردرود شده بود اما سياست‌ها شوراي اسلامي دوره پنجم شهر و همچنین شهرداري سردرود، همواره توجه بیشتر به این مناطق می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهردرای سردرود، ظهریک شنبه(13 ابان 97) اسماعیل زاده شهردار سردرود طی بازدیدی بهمراه عارف نسب رئیس اداره عمران شهرداری از مناطق حاشیه نشین و محروم شهر سردرود با اعلام اینکه همیشه سعی نموده ام در طول تمامی مدت فعالیتم هیچ تبعیضی در توزیع و ارائه خدمات عمرانی بین مناطق محروم و مرفه شهر قائل نشوم افزود:در طول دهه های گذشته توجه کمتری به بخش های محروم و حاشیه نشین شهرسردرود شده بود اما سياست‌ها شوراي اسلامي دوره پنجم شهر و همچنین شهرداري سردرود، همواره توجه بیشتر به این مناطق می باشد.

اسماعیل زاده اولويت بندي طرح‌ها و پروژه‌هاي زيربنايي براي تسريع روند توسعه ، بررسي و شناسايي مشكلات ، كمبودها و نيازهاي شهر و شهروندان ، پيش‌بيني مكانيزمي مشخص براي تقويت تعامل ميان دستگاه‌هاي اجرايي دخيل در مديريت شهري  از جمله فعالیت های شهرداری در آینده خواهد بود.

شهردار سردرود با اشاره به اینکه از اولویت های کاری بنده رسیدگی به مناطق محروم شهر می باشد افزود ، انتظار می رود ساکنین این محلات نیز با تعامل دو طرفه در حد وسع خود نسبت به پرداخت عوارضات شهرداری و ... اقدام نمایند تا بتوانیم خدمات بهتر و موثر تری به این عزیزان ارائه دهیم.

وی در آخر با بیان این که حرکات خوبی در شهرداری به‌صورت جمعی در بین مدیران شهرداری و کارکنان آغاز شده است که از این جهت خوشحالیم اما این به‌ این معنی نیست که ما رضایت کامل داریم و باید بصورت جهادی و شبانه روزی تلاش نماییم ، چرا که شهروندان فهیم و فرهنگ دوست سردرود لایث بهترین ها می باشند . (خبر:شاهین نظری)

کد خبر:9708132

 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ