• شعار سال 1402
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 90
ديروز : 59
ماه : 1711
 
تاریخ : سه شنبه 29 آبان 1397     |     کد : 628

پیام تبریک مشترک رئیس شورای اسلامی و شهردار سردرود به مناسبت آغاز هفته وحدت

"آرزو مبصر سردرودی" ، رئیس شورای اسلامی شهر سردرود و "ناصر اسماعیل زاده حجتی" شهردار سردرود ، میلاد مسعود نبی مکرم اسلام، حضرت محمّد (ص) و آغاز هفته وحدت را گرامی داشتند و به همین منظور در پیامی مشترک هفته وحدت را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ، "آرزو مبصر سردرودی" ، رئیس شورای اسلامی شهر سردرود و "ناصر اسماعیل زاده حجتی" شهردار سردرود ، میلاد مسعود نبی مکرم اسلام، حضرت محمّد (ص) و آغاز هفته وحدت را گرامی داشتند و به همین منظور در پیامی مشترک هفته وحدت را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:
آغاز ماە مبارک ربیع الاول و میلاد یگانه اسوە کائنات حضرت ختمی مرتبت موجی از شور و شعف و معرفت در میان آحاد جامعه ایجاد می‌کند و موجبات همبستگی و تقویت وحدت و برادری را در جامعه اسلامی بیش از پیش تقویت می‌کند.
هم اکنون جهان اسلام نیازمند یکپارچگی و اتحاد برای فائق آمدن بر مصایب و مشکلاتی است که به واسطه دخالت بیگانگان دامنگیر کشور‌های اسلامی شدە است، باشد که هفته وحدت راه را بر هم افزایی، همدلی وهمسویی همه مسلمانان هموار و موجبات خشنودی و رضایت آن یگانه منجی عالم بشریت را فراهم نماید.

اینجانبان ضمن تبریک ماە ربیع الاول و هفته وحدت به تمامی ملت ایران بخصوص مردم شریف و متدین شهر سردرود، انشالله با تقویت ریشه ها و مبانی اسلام ناب محمدی و همچنین فعالیت جهادی و شبانه روزی، شاهد سربلندی، توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این خطه ی سرفراز از ایران اسلامی گردیم. 

امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی ، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش  شهر سردرود توفیق داشته باشیم.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ