• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 17
ديروز : 24
ماه : 1858
 
تاریخ : پنجشنبه 8 آذر 1397     |     کد : 633

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر سردرود در پی انتصاب دکتر پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر سردرود طی پیامی مشترک انتصاب دکتر پورمحمدی به عنوان استاندار جدید استان آذربایجان‌شرقی را تبریک گفتند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر محمدرضا پورمحمدی
استاندار محترم استان آذربایجان شرقی
 
انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار استان آذربایجان شرقی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم .
بدون شک سوابق، تجارب و درایت ارزشمند جنابعالی نویدبخش حرکتی نو و تلاش مضاعف و با شتاب بیشتر در راستای توسعه همه جانبه بویژه زیرساختهای اقتصادی استان است .

داشتن مدیری توانمند، خدوم، دلسوز و با دانش در راس مدیریت اجرایی استان حق مسلم این استان می باشد و تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در طول سالهای پرافتخار خدمت به ملت بزرگ ایران، مردم شریف این استان را به افقهای وسیعتری به نظاره واداشته و به فضل الهی شاهد پیشرفتها و تحولات شگرفی درتمامی عرصه های توسعه، رشد و آبادانی این استان خواهیم بود .

ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بی وقفه وارزنده جناب آقای دکتر مجید خدابخش استاندار خدوم سابق استان دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم و آرزومندیم در سایه تجارب ارزنده ایشان شاهد موفقیت و پیشرفت این استان باشیم.

در پایان امیدواریم با مشی دولت تدبیر وامید جنابعالی بتوانید در جهت پیشرفت ،آبادانی، عمران و شکوفایی و حل مشکلات مردم استان بخصوص در جهت عمران و آبادانی و حل مشکلات شهر سه هزار ساله سردرود به عنوان پایتخت تابلو فرش دستباف جهان، موفق و موید باشید .

ناصر اسماعیل زاده (شهردار سردرود)
آرزو مبصر (رئیس شورای اسلامی شهر سردرود) 
 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ