• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 25
ديروز : 68
ماه : 1797
 
تاریخ : پنجشنبه 22 آذر 1397     |     کد : 635

برگزاری همایش بزرگ پاییزه پیاده روی بانوان با تاکید بر حفظ محیط زیست در سردرود برگزار شد.

آرزو مبصر رئیس شورای اسلامی شهر سردرود و مسیول کمیته بانوان شورا  از برگزاری همایش پیاده روی پاییزه بانوان سردرودی با شعار حمایت از محیط زیست حمایت از زندگی با حضور گسترده بانوان سردرودی خبر داد.

آرزو مبصر رئیس شورای اسلامی شهر سردرود و مسیول کمیته بانوان شورا  از برگزاری همایش پیاده روی پاییزه بانوان سردرودی با شعار حمایت از محیط زیست حمایت از زندگی با حضور گسترده بانوان سردرودی خبر داد.
به روابط عمومی شورای اسلامی شهر سردرود، مسئول کمیته بانوان شورای شهر سردرود گفت: طبق روال ماههای گذشته همایش پیاده روی خانوادگی با شعار "نشاط و تندرستی با محیط زیستی سالم" با حضور بانوان سردرودی و دیگرمسئولین شهری از میدان حجاب  برگزار تا مقابل مسجد قائم آل محمد ادامه یافت.
ایشان با اشاره به اینکه باید قدر هوای پاک را دانست افزود انسان می‌تواند چند روزی را بدون آب و غذا به زندگی ادامه دهد اما، در صورت نبود هوا، آیا پس از چند دقیقه، زیستن مقدور است ؟
وی با تاکید به اینکه بیشترین آلایندگی زیست محیطی را خودروها ایجاد کرده و می‌کنند،عنوان نمود: در سال جاری، کلان‌شهرهای ما، ده‌ها روز تعطیلی داشتند که این تعطیلی‌ها، خسارات فراوانی برای کشور به همراه داشته است. لذا باید با تلاش و کوشش فردی و گروهی در راه حفاظت و حراست از محیط زیست خود گام برداشت
آرزو مبصر، گفت: این ما و شما هستیم که می‌توانیم با تغییر الگوهای رفتاری، محیط زیستی سالم را به ارمغان آوریم. چه در بحث مصرف بهینه آب و چه در موضوع استفاده درست از نعمت‌های خدادادی، چه در مسئله پرهیز از شکار و صید غیرمجاز و چه در موضوع عدم استفاده از وسایل آلاینده، و این موارد همه می‌تواند محیط زیست ما را از آسیب‌های احتمالی مصون دارد.
 
انتخاب شعار محیط زیستی برای همایش بانوان
مبصر همچنین اظهار داشت: انتخاب شعار محیط زیستی برای این همایش عمومی بانوان که توسط کمیته بانوان شورا و همکاری بسیج حوزه خواهران سردرود صورت پذیرفت، گامی مهم در راستای نشان دادن اهمیت مسائل زیست محیطی و گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست در این شهرمی باشد.
وی در آخر گفت: درپایان این همایش ضمن معرفی پتانسیل های زیست محیطی شهر و سخنرانی میهمان ویژه، به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا گردید.
 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ