• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 2
ديروز : 53
ماه : 1768
 
تاریخ : سه شنبه 27 آذر 1397     |     کد : 637

شهردار سردرود در نخستین دیدار صمیمانه با هنرمندان گروه تئاتر هنری بیر باخیش :

اشاعه فرهنگ شهروندی با زبان هنر میسر می شود

دغدغه های مشترک هنرمندان و مدیریت شهری باید به کمک کاهش آسیب های اجتماعی بیاید و بناداریم از نعمت حضور هنرمندان و تخصص آنان برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی و مسائل شهروندی نیز بهره بگیریم.

دغدغه های مشترک هنرمندان و مدیریت شهری باید به کمک کاهش آسیب های اجتماعی بیاید و بناداریم از نعمت حضور هنرمندان و تخصص آنان برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی و مسائل شهروندی نیز بهره بگیریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، ناصر اسماعیل زاده شهردار سردرود طی نشستی صمیمی با حضور آرزو مبصر سردرود رئیس شورای اسلامی شهر ، با جمعی از هنرمندان و عوامل گروه هنری بیر باخیش  دیدارو گفتگو  کرد.
اسماعیل زاده با اشاره به شناخت جزئی از فعالیت های جوانان این شهر در عرصه ی هنری و فرهنگی تصریح کرد: عرصه هنر بویژه حوزه فیلم، تئاتر می تواند نقش اثرگذاری در ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان و همچنین ارائه آموزش های شهروندی به مردم برای تفکیک زباله از مبدا، کاهش تولید زباله و تحقق شعار "آسمان آبی، زمین پاک"،  ایفا کند و برای رسیدن به نتیجه، باید این حوزه به کمک مدیریت شهری بیاید.

وی شهرداری را برای تعامل بیشتر با هنرمندان این شهر اعلام کرد و گفت: نقش هنر در بیان معضلات رفتاری، اخلاقی و اجتماعی انکارناپذیر است و ما باید با بهره گیری از این مدیا در زمینه کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و پیشگیری از رواج بد اخلاقی ها و مقابله با آسیب های فرهنگی فضاهای مجازی تلاش کنیم.

شهردار سردرود تاکید کرد : در این زمینه هنرمندان ما با توجه به تاثیرگذاری بر نوجوانان و جوانان با اجرای انواع نمایش های مختف ، می توانند در انعکاس موارد مهم در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و سلامت اثرگذار باشند. همچنین در شهر با مشکلاتی از قبیل تولید بی رویه زباله، عدم رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و ...  روبرو هستیم که رفتار هنرمندان می تواند الگویی برای اصلاح سبک زندگی باشد.

اسماعیل زاده در آخر با توجه به کمبود زیرساخت  های لازم برای فعالیت هنرمندان شهر سردرود ، قول مساعدت در جهت تعامل و همکاری فی مابین را معمول نمود.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ