• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 24
ديروز : 24
ماه : 1865
 
تاریخ : سه شنبه 2 بهمن 1397     |     کد : 654

جلسه ستاد دهه فجر شهر سردرود برگزار شد

شهردار سردرود:دهه مبارک فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست

"ناصر اسماعیل زاده حجتی" شهردار سردرود ، دهه مبارک فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند، مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال۵۷ است.

تاکید امام جمعه سردرود:
برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایده های نو و جدید همراه باشد

امام جمعه سردرود بر نوع آوری برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: در کمیته های برگزاری جشن انقلاب ایده های نو و جدید ارائه گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ، اولین جلسه ستاد دهه فجر این شهر با حضور دکتر جلیلی امام جمعه سردرود ، شهردار ، رئیس شورای و اعضای شورای شهر ، فرماندهین سپاه و کلانتری این شهر ، رئیس ستاد اقامه نماز جمعه، مدیران ادارات مرتبط، مدارس ، بانک ها سردرود ، هیئت امناء مساجد و  دیگر مدعوین در اتاق جلسات شهرداری سردرود برگزار شد .

"حجت الاسلم والمسلمین دکتر جلیلی" امام جمعه سردرود در جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه هجمه های دشمن نسبت به سالهای قبل متفاوت شده است ، افزود: یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و عربستان همچنان ادامه دارد ودرخیال خود بر برگزار نشدن جشن چهل سالگی انقلاب تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه کارگزاران انقلاب در برخورد با این هجمه ها سنگین تر شده است، اظهار داشت: ارگانهای آموزش و پرورش، دانشگاهها ، تربیت بدنی ، اصناف و بازار می توانند نقش پررنگی در ایام دهه فجر امسال داشته باشند.

ایشان در این جلسه به دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد وگفت : در بحث نانو تکنولوژی و سلول های بنیادی جزء ده کشور برتر دنیا هستیم و در رشد علمی نیز ایران عزیز در جایگاه نخست جهانی قراردارد.

وی  یکی از مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی راحضور مردم بیان کردو گفت: دشمن تمام توان خود را گذاشته که مردم را نسبت به این نظام مایوس کند و ما وظیفه داریم عملکرد و دستاوردهای نهادها را به درستی به مردم ارائه دهیم.

"آرزو مبصر سردرود" رئیس شورای سردرود نیز بر ارائه هر چه بهتر دستاوردهای انقلاب بین قشر دانش آموز و دانشجویان تاکید کرد و گفت: کارنامه غرورآفرین انقلاب بدرستی برای دانش آموزان و دانشجویان ترسیم شود و امروز شاهدیم دشمنان نظام بیشترین هدف خود را بین قشر نوجوان و جوان کشور برنامه ریزی کرده است .
ایشان همجنین اعلام نمود دهة فجر فرصتی است برای تمام ما مسئولین که بتوانیم عاقلانه و با تدبیر فعالیت هایی را انجام دهیم که نسل جدید رابا ارزشهای انقلاب،آرمانهای حضرت امام  (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آشنا سازیم.

"ناصر اسماعیل زاده حجتی"  شهردار سردرود ، دهه مبارک فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند، مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال۵۷ است.
 
وی با تاکید بر برگزاری برنامه های با شکوه امسال دهه فجر اظهار داشت: باید بدانیم دشمن لحظه ای ازماغافل نیست وباتفرقه افکنی وایجادفاصله بین نسل اول انقلاب ونسل امروزدرصدد نفوذ و اجرای توطئه های خوداست وازهمه امکانات ورسانه ها وابزارهای خود برای تغییر مسیر انقلاب استفاده می کند لذا لازم است هوشیارانه ازباوحدت ویکپارچگی که دربین همه اقشارومردمومسئولین هست صیانت کنیم وبرای ناکامی دشمن برنامه ریزی دقیق وکارآمد داشته باشیم.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ