• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 37
ديروز : 68
ماه : 1873
 
تاریخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397     |     کد : 672

شهردار سردرود خبر داد:

آغاز اجرای طرح «استقبال از بهار» در سردرود

شهردار سردرود از اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد و آن را جزو سیاست های این شهرداری عنوان کرد و گفت: این طرح با جدیت در حوزه شهرداری سردرود در حال اجراست.

به  گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود؛ مهندس اسماعیل زاده حجتی با اعلام این مطلب از تداوم مجموعه فعالیت های طرح استقبال از بهار با هدف بهسازی و حفظ آراستگی محیط های عمومی در این شهر خبرداد.

وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار  در شهر سردرود از یکم اسفندماه آغاز شده است و تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: مجموعه فعالیت های این طرح به صورت زمان بندی شده در معابر و محلات حوزه منطقه در حال اجرا می باشد.

شهردار سردرود  با اعلام اینکه شهرداری  با بسیج کلیه نیروهای تلاشگر خدمات شهری و با یک برنامه ریزی منسجم با انجام پاکسازی تمامی مسیرها و معابر به استقبال بهار طبیعت می رود، افزود: درهمین راستا شستشو و رنگ آمیزی المان ها، مبلمان های شهری، شستشوی جداره های شهری درب، کرکره، سایبان، تابلوهای صنفی و تجاری معابری که امکان شستشو داشته باشند توسط تانکر آب، حذف زوائد و موانع فیزیکی، شستشوی و رنگ آمیزی جداول، شستشوی و رنگ آمیزی نیمکت ها و سطل های زباله و همچنین تعویض باکس های معیوب داخل پارک ها، تعمیر و ترمیم سرویس های بهداشتی و آبخوریها، روشنایی ها، رفع سد معبر دست فروشان، از برنامه های این طرح در استقبال از بهار می باشد.

اسماعیل زاده حجتی در ادامه اظهار داشت: با پاکسازی و شستشوی تمامی مسیرهای تحت حوزه این منطقه و فضاسازی مناسب بهاری متفاوت و زیبا را برای شهروندان عزیز و میهمانان نوروزی رقم خواهیم زد.

وی همچنین از استقرار اکیپ هایی به منظور لکه گیری آسفالت های معابر سطح منطقه در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: لکه گیری آسفالت مناطق و محلات و ترمیم آسفالت  های تخریب شده از جمله مواردی است که در قالب طرح استقبال از بهار توسط این شهرداری اجرا می گردد.

وی در پایان تصریح کرد: همه عوامل شهرداری سردرود در ایام نوروز در آماده باش قرار دارند و به خدمت رسانی به شهروندان خواهند پرداخت.

 






 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ