• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 22
ديروز : 56
ماه : 1948
 
تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397     |     کد : 675

شهردار سردرود خبر داد:

از ادارات خدمات رسان(برق، گاز و آب) بابت همکاری با این شهرداری و همچنین صبر و شکیبایی و همراهی شهروندان محترم در جهت احداث خیابان ورزش تقدیر و تشکر نمود

عوامل عمرانی این شهرداری درصدد این هستند با تمامی قوا هر چه زودتر پروژه ی احداث خیابان ورزش را به اتمام و آن را به بهره برداری رسانند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ،ناصر اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود با اعلام اینکه با عنایت به احداث پروژه خیابان ورزش و اجرای عملیات عمرانی در آن خیابان مشکلاتی در عبور و مرور شهروندان ایجاد شده که ضمن پوزش از ساکنین آن منطقه، تقدیر و تشکر مینمایم از مشارکت، همراهی و صبوری اهالی محترم خیابان ورزش و همچنین مراجعین به اداره ورزش و جوانان و استخر سرپوشیده که عوامل شهرداری را در این راستا یاری می نمایند.

وی افزود عوامل عمرانی این شهرداری  درصدد این هستند با تمامی قوا هر چه زودتر پروژه ی احداث خیابان ورزش را به اتمام و آن را به بهره برداری رسانند. 

 اسماعیل زاده حجتی با اشاره به همکاری ادارات خدمات رسان برق، گاز و آب در جهت احداث و اجرای عملیات عمرانی در خیابان ورزش نیز تقدیر و تشکر کرد و بیان نمود، در احداث خیابان ورزش ادارات خدمات رسان از جمله ادارات آب. برق و گاز همکاری وافری با این شهرداری در جهت تسریع در عملیات احداث خیابان ورزش داشته اند که این امر جای بسی تقدیر دارد.

قابل ذکر است خیابان ورزش در سالیان گذشته بدلیل مشکلات موجود در طرح ورودی آن نیمه تمام مانده بود که  این امر موجبات نارضایتی اهالی آن منطقه را در پی داشته که با پیگیری اعضای محترم شورای اسلامی شهر مجددا عملیات عمران آن توسط شهرداری آغاز و امید است با اتمام این پروژه شاهد رضایت شهروندان محترم سردرودی باشیم. خیابان ورزش علاوه براینکه آبهای سطحی موجود در خیابان های مجاور را نیز به خارج از شهر هدایت خواهد کرد، مسیر تقاطع میدان حجاب تا کمربندی سردرود را نیز بهم متصل خواهد نمود.
 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ