• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 55
ماه : 1843
 
تاریخ : پنجشنبه 8 فروردين 1398     |     کد : 684

تشكيل جلسه ستاد بحران در محل شهرداري سردرود / هشدار در مورد وقوع سيل و آبگرفتگي معابر

🔸شهردار سردرود با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی استان مبنی بر احتمال وقوع رعد و برق، طوفان و سیل طی روزهای آتی، گفت: جلسه ستاد بحران شهرداری در راستای آمادگی مقابله با حوادث احتمالی تشکیل شد.

تشكيل جلسه ستاد بحران در محل شهرداري سردرود / هشدار در مورد وقوع سيل و آبگرفتگي معابر
 
شهردار سردرود با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی استان مبنی بر احتمال وقوع رعد و برق، طوفان و سیل طی روزهای آتی، گفت: جلسه ستاد بحران شهرداری در راستای آمادگی مقابله با حوادث احتمالی تشکیل شد. 
 
 جلسه ستاد بحران با حضور جمعی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا ، معاون و مدیران شهرداری و همچنین نمایندگان فرمانداری تبریز و اداره ی آب و فاضلاب با ریاست ناصر اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود در محل این شهرداری برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ; صبح روز پنجشنبه، جلسه ستاد بحران با هدف آمادگی، بررسی نقاط قوت و ضعف و پیش بینی شرایط لازم قبل از وقوع حادثه با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی استان مبنی بر نفوذ جریانات ناپایدار به مناطق آذربایجان شرقی، تشکیل شد
ناصر اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود با بیان اینکه نیروهای بخش تنظیف و دیگر واحدها در حال برداشتن تمامی مصالح و زباله های موجود در جداول، آبراهه ها و مسیل های سطح شهر و همچنین از هفته های گذشته در حال لایروبی مسیر رودخانه شهر می باشند که خوشبختانه قسمت های عمده ای از کار انجام و این امر با جدیت نیز ادامه دارد. 
 
وی از عموم شهروندان خواست: از قرار دادن وسایل در جلو مغازه ها و مسیرهای پر خطر، رانندگی غیر ضروری در مسیرهای پر ترافیک، پارک ماشین و موتور سیکلت در مسیر سیلاب و حاشیه رودخانه ی شهر ، ترددهای غیرضروری، و...خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه علایم احتمالی آبگرفتی معابر و کوچه های شهر، مراتب را به روابط عمومی شهرداری یا اداره خدمات شهری با شماره تماس 34215600 و 34202271اطلاع داده تا اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز هر گونه حوادث و اتفاق ناخوشایند صورت گیرد.
 
اسماعیل زاده شهردار سردرود افزود: شهروندان ضمن آمادگی لازم، از ریختن هر گونه زباله و پسماند در جداول و جوب ها که سبب مسدود شدن دریچه های آب می شود خودداری نمایند و همچنین باغداران محترم بصورت جد از ریختن شاخه های شکسته و هرس شده درختان در مسیر رودخانه سردرود امتناع نمایند. 
 
شهردار سردرود با بیان اینکه شهروندان ساکن حاشیه رودخانه ها در صورت وقوع سیلاب بایستی بزودی ضمن تخلیه منازل با هماهنگی هایی که صورت پذیرفته در محل های تعیین شده جهت اسکان موقت حضور یابند. 
 
وی در پایان از همراهی و همدلی تمامی شهروندان با عوامل و کارکنان شهرداری در تمامی زمینه ها صمیمانه تشکر و قدردانی نمود و آرزو کرد انشالله سال بی خطر و سرشار از سلامتی برای شهروندان محترم سردرودی رقم بخورد.
(گزارش خبر:شاهین نظری)
 
🆔 @sardroudir


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ