• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 37
ديروز : 68
ماه : 1809
 
تاریخ : سه شنبه 13 فروردين 1398     |     کد : 687

حضور گسترده مسافران نوروزی در طبیعت زیبا و سرسبز پارک جنگلی مره خونی سردرود

آب و هوای مطبوع و دل انگیز، جاذبه های کوهستانی، پوشش گیاهی و باغ های درهم تنیده، وجود چشمه های خروشان و ارتفاعات و صخره های دیدنی از دیگر ویژگی های قابل توجه این منطقه نمونه گردشگری می باشد .

به گزارش  روابط عمومی شورای اسلامی و  شهرداری سردرود ، پارک مره خونی سردرود به واسطه طبیعت سرسبزش، همواره پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران و سراسر جهان است .

این پارک زیبا و منحصر به فرد پوشیده از درختان گوناگون و چشمه هایی همیشه خروشان است که زیبایی و لطافت را به گردشگران و میهمانان خود هدیه می کند .

آب و هوای مطبوع و دل انگیز، جاذبه های کوهستانی، پوشش گیاهی و باغ های درهم تنیده، وجود چشمه های خروشان و ارتفاعات و صخره های دیدنی از دیگر ویژگی های قابل توجه این منطقه نمونه گردشگری می باشد .

از نخستین ساعات صبح 13 فروردین(روز طبیعت) خانواده ها و مسافران نوروزی با آماده کردن وسایل مورد نیاز، خود را به پارک و مناطق سرسبز شهر سردرود بویژه پارک بزرگ مره خونی سردرود رساندند تا یک روز بیادماندنی را در کنار خانواده تجربه کنند .

امروز پارک ها و فضاهای سبز شهر سرسبز سردرود مملو از خانواده هایی است که به صورت گروهی در این مکان ها حضور دارند و از طبیعت بهاری بهره می گیرند .

در این میان حضور کودکان در جمع خانواده و همهمه آنان بر نشاط و شادابی این فضا افزوده است. 

همچنین در این روز مسئولان ذیربط و دستگاه های اجرائی  بخصوص شهرداری سردرود در کنار  عوامل زحمتکش نظامی و انتظامی هرک مطابق با وظایف خود برای ارتقای امنیت، سلامت و آرامش مردم در طبیعت تمهیداتی می اندیشند تا این روز نیز با توجه به حجم بالای تردد مردم به بهترین شکل سپری شود .

شهر سرسبز سردرود که میتوان از آن بعنوان یکی از پارک شهر های استان و پایتخت تابلو فرش دستبافت جهان نامبرد با مردمانی شاد و مهمان نواز از ابتدای نوروز امسال همانند سال های گذشته، پذیرای شمار زیادی از میهمانان و گردشگران نوروزی می باشد.
(گزارش خبر:شاهین نظری)
 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ