• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 23
ديروز : 56
ماه : 1949
 
تاریخ : دوشنبه 19 آبان 1393     |     کد : 70

مراسم کلنگ زنی مجتمع تجاری , خدماتی و رفاهی تابلو فرش ایران برگزار خواهد شد

شهردار سردرود مهندس حاجی زاده ضمن بیان اینکه پروژه مذکور خدمتی دیگر برای عمران و آبادانی سردرود و اعتلاء و ارتقاء جایگاه صنعت تابلو فرش کشور می باش اعلام نمود : مراسم کلنگ زنی مجتمع تجاری , خدماتی و رفاهی تابلو فرش ایران در روز پنجشنبه مورخه22/8/93 راس ساعت 10 صبح در محل احداث پروژه واقع در سردرود – خیابان امام – محل کارخانه اسبق سرخابی با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد گردید.

به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری سردرود پروژه مجتمع تجاری , خدماتی و رفاهی تابلو فرش ایران در زمینی به مساحت 94/1856 متر مربع و با سرمایه ای بالغ بر373 میلیارد ریال و با مشارکت شرکت انبوه سازی بتن کاوش آذرآبادگان و شهرداری شهر سردرود که در سطح کشور و در صنعت تابلو فرش به عنوان یک برند و پایتخت تابلو فرش ایران شناخته می شود و یک موقعیت بسیار عالی از لحاظ جغرافیایی و اقلیمی و در بلوار اصلی ورودی شهر سردرود از طرف تبریز واقع گردیده است . پروژه مذکور در 6 طبقه سازه ای بتنی با زیر بنای کل64/11141 متر مربع احداث می گردد که دارای دو طبقه زیر زمین و چهار طبقه بالای آن می باشد که طبقه زیر زمین دوم پارکینگ و زیر زمین اول , همکف و طبقه اول تجاری , طبقه دوم خدماتی و طبقه سوم (آخر) بصورت رستوران بسیار مجلل احداث می گردد. در این پروژه  سعی گردیده است که از مدرنترین طرحهها و بهترین طراحان روز استفاده گردد.بدیهی است که ارائه معماری مراکز تجاری با موضوعاتی با هویت فرش و تابلو فرش مبحثی پیچیده و گسترده می باشد. در طراحی فضاهای این مجتمع مهندسین معمار پروژه سعی کرده اند که با درک مفاهیم و هندسه و فرکتال طرح گره های فرش و با الهام از گذشته و عبور از حال به سوی آینده طرحی ماندگار و مدرن ارائه نمایند.

شهردار سردرود مهندس حاجی زاده ضمن بیان اینکه پروژه مذکور خدمتی دیگر برای عمران و آبادانی سردرود و اعتلاء و ارتقاء جایگاه صنعت تابلو فرش کشور می باش اعلام نمود : مراسم کلنگ زنی مجتمع تجاری , خدماتی و رفاهی تابلو فرش ایران در روز پنجشنبه  مورخه22/8/93  راس ساعت 10 صبح در محل احداث پروژه واقع در سردرود خیابان امام محل کارخانه اسبق سرخابی با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد گردید.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ