• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 40
ديروز : 69
ماه : 1959
 
تاریخ : شنبه 5 مرداد 1398     |     کد : 703

استقبال مسافران و گردشگران تابستانی از آب و هوای مطلوب پارک مره خونی سردرود

آب و هوای مساعد و ارائه امکانات رفاهی مناسب، این روزها خیل عظیمی از گردشگران و مسافران تابستانی را برای تفریح و گذران اوقات فراغت راهی پارک بزرگ مره خونی سردرود کرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ، گرمای چهل درجه ای مرداد و تیزی بی امان آفتاب تابستانی حتی سردرود، سرد رود را هم بی نصیب نگذاشته و شهروندان سردرودی را چنان غافلگیر کرده که این روزها برای کمی خنکی راهی پارک بی نظیر و جنگلی و بِکر مره خونی سردرود کرده است.

مره خونی  با قرار گرفتن در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر سه هزار ساله سردرود ، درختان سر به فلک کشیده ی کهنسال با سایه سار های خنک و طبیعتی بِکر تامین نخستین نیازهای گردشگری و... به عنوان نقطه عطف گردشگری برای مسافران بی شماری است که راهی این شهر سه هزار ساله شده اند.

نکته ی جالب اینکه حتی در شب های تابستان نیز شاید به خاطر وزش بادهای خنک دراین پارک، سردتان شود!

کافی است در میان صدای گذر باد میان شاخ و برگ درختان و صدای مداوم پرنده های بومی کمی دقت کنی تا صدای گفتگوهایی با لهجه های مختلف را در جای جای این پارک بشنوی. لهجه هایی که در کنار یکدیگر ، اشل کوچکتری از سرزمین مان ایران و استان عزیزمان را در این پارک بی بدیل که یکی از بزرگترین پارک های استان بشمار می رود گرد هم آورده است.

صبح و شب هم ندارد. هر لحظه از شبانه روز که گذرتان به این پارک خوش آب و هوا افتد، می توان با بی شمار مردمانی رو به رو شد که زیرانداز و چادرهای رنگین مسافرتی خود را در گوشه گوشه ی پارک گسترده اند و نوای خنده و گفتگو در جمع های کوچک خانواده ای به گوش می رسد.

در این میان شهرداری سردرود هم به سنت هر ساله با پیش بینی استقبال بی نظیر گردشگران و شهروندان از پارک مذکور، بسترهای مناسب جهت میزبانی از میهمانان تابستانی را نیز فراهم کرده اند.

تامین آب شرب مناسب ، سرویس های بهداشتی مرتب، وضوخانه و نمازخانهدهای مرتب، آلاچیق ها و سکوهای پر تعداد برای گستراندن چادرهای مسافرتی، مکان هایی مخصوص برای شست و شوی ظروف و... از جمله امکانات اولیه ای است که برای پذیرایی از  میهمانان و مسافرین در  این پارک تجهیز شده اند.

حال شهروندان محترم می‌توانند تمامی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص پارک بزرگ مره خونی سردرود با شماره تماس 34200128 روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود در میان بگذارند. 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ