• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 37
ديروز : 55
ماه : 1877
 
تاریخ : سه شنبه 24 دي 1398     |     کد : 724

با پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر:

یکی از بلوار های اصلی شهر سردرود به نام سپهبد شهید سلیمانی نامگذاری شد.

با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر سردرود و به پاسداشت مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از بلوار ‌های اصلی این شهر به نام این سردار بزرگ اسلام نامگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ،با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر سردرود و به پاسداشت مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از بلوار ‌های اصلی این شهر به نام این سردار بزرگ اسلام نامگذاری شد.  شهردار سردرود ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار از چهره های محبوب و مورد علاقه همه مردم بود و باید زحمات و فداکاری های ایشان را پاس بداریم.  ناصر اسماعیل زاده حجتی ، با اشاره به جایگاه والای این شهید عزیز افزود: سردار شهید سلیمانی، خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد که نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.  
شهردار سردرود با اشاره به مشخصات این بلوار گفت: این بلوار در یکی از نقاط اصلی شهر واقع گردیده که از سمت میدان یاعلی(مقابل سپاه) تا مقابل ساختمان شهرداری ادامه دارد.  اسماعیل زاده حجتی ، ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر سردرود در کمک و همکاری بسیار خوب با مجموعه شهرداری گفت: از سوی دیگر شهرداری در حال طراحی  تندیس سردار شهید سلیمانی می باشد که در آینده نزدیک و در راستای پاسداشت یاد این شهید والامقام در ابتدای بلوار نصب خواهد شد.  
قابل ذکر است بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و چند همرزم دیگر آنها، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ