• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 4
ديروز : 68
ماه : 1840
 
تاریخ : يکشنبه 13 بهمن 1398     |     کد : 727

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط شهردار سردرود انجام گرفت:

گزارش عملکرد شهرداری سردرود تا خبر کاهش 25 درصدی عوارضات این شهرداری

اسماعیل زاده شهردار سردرود در سخنرانی که شامگاه روز دوشنبه در جمع مردم سردرود در مسجد حسینی این شهر انجام داد ضمن فرا رسیدن دهه مبارک فجر به تمامی اهالی متدین و انقلابی شهر، اظهار داشت: امسال، انقلاب اسلامی ایران ۴۱ ساله می شود و ما این افتخار را داریم تا پس  از گذشت ۴ دهه میراث دار ارزش های انقلاب باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود،اسماعیل زاده شهردار سردرود در سخنرانی که شامگاه روز دوشنبه در جمع مردم سردرود در مسجد حسینی این شهر انجام داد ضمن فرا رسیدن دهه مبارک فجر به تمامی اهالی متدین و انقلابی شهر، اظهار داشت: امسال، انقلاب اسلامی ایران ۴۱ ساله می شود و ما این افتخار را داریم تا پس  از گذشت ۴ دهه میراث دار ارزش های انقلاب باشیم.

شهردار سردرود افزود: به صدا درآوردن زنگ انقلاب که امروز صبح صورت پذیرفت یادآور خاطرات و رشادت های مردان و زنان انقلابی است که با همدلی و وحدت خود در سایه رهبری امام خمینی( ره) این انقلاب را رقم زدند.

ناصر اسماعیل زاده حجتی با تشریح عملکرد شهرداری در مدت حضور وی بعنوان شهردار سردرود افزود : همانطور که رییس شورای اسلامی شهر در سخنرانی خود اعلام نمودند بنده نیز در کنار اعضای محترم شورا از بدو ورود به این شهر مشکلات اساسی شهر را اولویت بندی و در مرحله ی اول تمام تمرکز و تلاش خود را به حل مشکل حریم و محدود منعکس نمودیم. 
شهردار سردرود با اشاره به دیگر مشکل قدیمی این شهر در خصوص پل خروجی غیر هم سطح شهر که متاسفانه سردرود را به بن بست تبدیل نموده افزود، این پروژه نیز بحمدالله بعد بیش از 12 مشکلات تملک آن با طرح اصلاحی  پل خروجی در مراحل نهایی تصویب می باشد که با کاهش مقدار تملک اراضی واقع در رمپ حریم شهر تبریز از  ۲۲۸۰۰ متر مربع به ۷۰۰۰ متر این پروژه نیز بزودی عملیاتی و اتمام خواهد شد. همچنین مسیرگشایی و جابجایی انشعابات ادارات خدمات رسان در ورودی شهر از سمت این پل نیز با جدیت و اهتمام تمام با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و پانصد میلیون تومان در سال جاری به اتمام و مورد افتتاح قرار گردید. 

اسماعیل زاده حجتی همچنین با اشاره به مسیرگشایی لازم در سطح شهر بیان کرد: با توجه به بافت های فرسوده در این شهر یکی از اولویت های اصلی خود را در جهت مسیرگشایی معابر و خیابان های آسیاب، سنگستان سوم، کوچه مسجد و شهریار در این شهر قرار دادیم که با همکاری شهروندان محترم توانستیم اقدامات خوبی در این راستا نیز برداریم و امیدوارم دیگر صاحبان املاک باقی مانده نیز همکاری لازم را در جهت اتمام عملیات مسیرگشایی در خیابان های مذکور با شهرداری معمول نمایند. 

شهردار سردرود با تأکید به اینکه در چهت هدایت آبهای سطحی به خارج از شهر این شهرداری نسبت به احداث خیابان ورزش اقدام نمود و بعد از سالها توانست با پیشرفت 90 درصدی عملیات عمرانی در این خیابان این پروژه را به مرحله ی اتمام و افتتاح پیش ببرد که درحال حاضر با مساعد شدن شرایط آب و هوایی و انجام عملیات آسفالت شاهد بهره برداری این خیابان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال خواهیم بود. 

اسماعیل زاده حجتی با اعلام اینکه امثال توانستیم با شعار نهضت آسفالت رسانی در تمامی معابری اصلی و فرعی و محروم شهر عملکردی قابل قبول در این خصوص با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال انجام دهیم که این رویکرد در سال جدید نیز در جهت خدمات رسانی مطلوب و جلب رضایت شهروندان همچنان ادامه خواهد داشت. 

شهردار سردرود همچنین با اشاره به پیشرفت شصت درصدی عملیات عمرانی پارک آنالار این شهر افزود، با توجه به عدم وجود محل ورزش و تفریح برای بانوان این شهر، عملیات عمرانی پارک آنالار در سال جاری آغاز و تا به امروز این پروژه به اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال در حال طی مراحل عملیاتی چهت بهره برداری می باشد. 

همچنین وی با تاکید بر اینکه مشکلات آبهای سطحی و نبود فاضلاب شهری یکی از دغدغه های شهروندان سردرودی بوده که در این راستا با جمع شدن آبهای سطحی در خیابان اصلی مقابل خیابان کوی نور مشکلات عدیده ای را برای شهروندان هرساله در پی داشت که با اجرای کار کارشناسی شده انتقال آبهای سطحی این منطقه از طریق احداث کانال بتنی با اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال به اتمام رسید. 

اسماعیل زاده همچنین با اشاره به اجرای سیستم جامع شهرسازی افزود، با خرید و اجرای این سیستم دیگر تمامی امورات شهرسازی در این شهرداری بصورت الکترونیکی انجام میپذیرد که این امر علاوه بر اینکه خطای انسانی را به صفر می‌رساند در تسریع انجام امورات شهروندان نقش بسازایی دارد. 

وی همچنین به مناسبت ایام دهه فجر به کاهش ۲۵ درصدی عوارض شهرداری اشاره نمود و تصریح کرد: از دوازدهم بهمن تا بیست و هشت اسفند ماه شهرداری برای همه عوارض شهری به غیر از چند مورد کاهش ۲۵ درصدی را اعمال می‌کند و این اقدام هر سال به ترغیب و تشویق شهروندان برای پرداخت بدهی‌هایشان به شهرداری منجر می‌شود.

وی از شهروندان خواست در مهلت قانونی اقدام به پرداخت عوارض با اعمال تخفیف ۲۵ درصد کنند تا در روزهای پایانی دچار مشکل ازدحام و تراکم مراجعان نشوند.

(خبر:شاهین نظری)


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ