• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 17
ديروز : 24
ماه : 1858
 
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1399     |     کد : 734

با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت:

تعطیلی پارک بزرگ مره خونی و بوستان های سطح شهر سردرود

با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین کنترل و مقابله با ویروس کرونا، از پذیرش شهروندان در تمامی بوستانها، پارک ها بخصوص پارک بزرگ مره خونی سردرود خودداری بعمل خواهد آمد و از همشهریان و میهمانان محترم خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در اماکن تفریحی و گردشگری به جد اجتناب نمایند.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ، ناصر اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم تخاذ تمهیدات لازم، از تعطیلی بوستانها و پارک بزرگ مره خونی این شهر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

شهردار سردرود افزود: با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین کنترل و مقابله با ویروس کرونا، از پذیرش شهروندان در تمامی بوستانها، پارک ها بخصوص پارک بزرگ مره خونی سردرود خودداری بعمل خواهد آمد و از همشهریان و میهمانان محترم خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در اماکن تفریحی و گردشگری به جد اجتناب نمایند.

اسماعیل زاده حجتی با بیان اینکه این محدودیت ها در راستای قطع زنجیره ی انسانی شیوع ویروس کرونا می باشد یادآور شد: در سالهای گذشته پارک بزرگ مره خونی یکی از پارک های بزرگ جنگلی شمالغرب کشور از کانونهای حضور گردشگران و مسافران نوروزی بوده که با توجه به دستور العمل های صادره و همچنین مصوبه جلسه مورخ 99/1/6 ستاد مدیریت بحران و مبارزه با شیوع بیماری کرونا ویروس سردرود ، از اقامت و حضور این مسافران نیز ممانعت می شود.

شهردار سردرود در آخر خاطرنشان کرد: ، نگهداری و حفظ فضاهای سبز سطح شهر با رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی، بصورت روزانه در دستور کار خادمین سفیر زیبایی فضای سبز قرار دارد تا انشالله بعد ایام پساکرونا، این فضاهای مفرح و شاد، به شایستگی، پذیرای شهروندان و گردشگران عزیز باشند.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ