• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 5
ديروز : 24
ماه : 1846
 
تاریخ : يکشنبه 17 فروردين 1399     |     کد : 736

تبریک ویژه شهردار سردرود به جوانان فعال در خط مبارزه با بیماری کرونا

ناصر اسماعیل زاده حجتی در پیامی فرا رسیدن روز جوان را به همه جوانان بخصوص جوانان شهر سردرود به ویژه جوانان فداکاری که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، تبریک گفت.


ناصر اسماعیل زاده حجتی در پیامی فرا رسیدن روز جوان را به همه جوانان بخصوص جوانان شهر سردرود به ویژه جوانان فداکاری که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ، ناصر اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود در پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان را به تمامی جوانان خلاق، تلاشگر و توانمند تبریک گفت و نوشت: جوانی دوره‌ای ارزشمند در طول عمر آدمی است و جوانان سرمایه و پیشرانه‌های رشد و توسعه جوامع هستند.

در این متن آمده است: بدون تردید امام راحل عظیم‌الشان با ایمان و اعتماد به همین نیروی جوانان برومند و انقلابی توانستند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و هشت سال دوران پرافتخار و نورانی دفاع مقدس را به ثمر رسانده و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان بیاورد و پس از ایشان تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم جوانان در استفاده از این نیروی عظیم و اثر بخش بر هیچ کس پوشیده نیست.

در ادامه آمده است:اکنون بر اساس تاکید صریح رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دهه حیات خود برای ادامه این راه روشن نیاز به خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی دارد و رکن اصلی و محور این جهاد بزرگ را جوانان شکل می‌دهند، که همواره در توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید شده است. 
لذا سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) فرزند امام حسین(ع) پیشوای سوم شیعیان و روز جوان را به تمامی جوانان بخصوص جوانان فداکاری که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ