• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 0
ديروز : 55
ماه : 1840
 
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393     |     کد : 77

اجازه نخواهیم داد با تفكيك هاي غيرمجاز سردرود را به يك شهر حاشيه نشين تبديل نمایند

شهردار سردرود با بیان اینکه مشاوران املاک در سطح شهر موظف به رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل های مربوطه در خصوص ضوابط طرح هادی و درج نوع کاربری در مبایعه نامه ها به منظور حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر قانونی می باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود مهندس حاجي زاده ديروز صبح در جلسه اي مشترك با حضور مسئول اتحاديه اصناف شهر سردرود و همچنين مسئولين دفاتر فني مهندسي و جمعي از مشاوران املاك شهر كه در سالن آمفی تئاتر کتابخانه شهید حمید باکری سردرود برگزار گردید با تاکید بر رعایت قانون منع فروش و واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن به شرکتهای تعاونی مسکن و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی افزودند ، اجازه نخواهیم داد با تفکیک های غیر قانونی و غیر مجاز ، شهر سردرود را به یک شهر حاشیه نشین تبدیل کنند.
مهندس حاجی زاده در ادامه افزود ، در سایه بی توجهی مسئولین و افراد دخیل در املاک موجب بروز مشکلاتی چون عدم اجرای کدبندی معابر و سطح شهر و به دلایل بالا بودن آبهای سطحی شهری در بعضی از نقاط شهر باعث ورود خسارت به شهروندان گردیده است.
ایشان ضمن اعلام اینکه از این تاریخ به بعد طی جلساتی که با مسئولین ذیربط استانی برگزار کرده ایم اهتمام و عظم بیشتری جهت جلوگیری از  هرگونه تفکیک های غیر مجاز با متراژ کم را در دستور کار خود قرار خواهیم داشت تا بیشتر از این چهره شهر و زیبایی این شهر را با ساخت و سازهای غیر مجاز از بین نبریم .
در پایان این مراسم مقرر گردید کلیه مشاوران املاک در مبایعه نامه های خود نوع کاربری ملک و ضوابط طرح هادی را رعایت نموده در غیر اینصورت از طریق مراجعه ذیصلاح پیگرد قانونی خواهد شد 
در این جلسه همچنین مهندس اصغر آدی بیگ ریاست محترم شورای اسلامی شهر سردرود ضمن عرض خوش آمدگویی دقایقی در این خصوص به ایراد سخنرانی پرداخت.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ