• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 8
ديروز : 24
ماه : 1849
 
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1399     |     کد : 777

چکیده ای از سخنرانی شهردار سردرود در خصوص عملکرد این شهرداری از بدو حضور وی در این شهر

ناصر اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه‌ی این هفته ی شهر سردرود با اشاره به عملکرد شهرداری سردرود آن را به چند حوزه کاری به شرح ذیل تقسیم بندی کردند:

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ،ناصر اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه‌ی این هفته ی شهر سردرود با اشاره به عملکرد شهرداری سردرود آن را به چند حوزه کاری به شرح ذیل تقسیم بندی کردند:

۱.حوزه اداری
    ⁃    با اشاره به اینکه در حوزه ی اداری در طی چند سال اخیر با رویکرد اجتناب از جذب نیروی جدید و فقط با جایگزین کردن پرسنل بازنشسته صورت پذیرفته که به شکل آماری از ۴۴نفر نیروی رسمی و 15 نفر نیروی شرکتی  به آمار ۳۹ نفر نیروی رسمی و ۱۳ شرکتی با کاهش ۷ نفر رسیده ایم، یعنی عملا این شهرداری با توجه به قوانین موجود نیروی جدید جذب ننموده است. 

    ⁃همچنین یکی از افتخارات این شهرداری این است با توجه به وضعیت اقتصادی موجود همچنان توانسته تمامی حقوق و مزایای همکاران را در موعد مقرر و بدون تاخیر پرداخت نماید. 

۲.حوزه شهرسازی 
    ⁃اسماعیل زاده حجتی شهردار سردرود در حوزه شهرسازی با اشاره به    نصب و راه اندازی سیستم جامع شهرسازی افزود در جهت جلوگیری از اشتباهات و ایرادات سیستم دستی سنتی و تخلفات احتمالی اقدام به راه اندازی و خرید سیستم جامع و یکپارچه شهرسازی نمودیم. 

    ⁃وی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته اسکن کلیه پرونده های شهرسازی و ماده صد و ... طی سی سال اخیر و تکمیل آرشیو بایگانی نام برد. 
    ⁃    شهرداری سردرود با اشاره به صدور پروانه های ساختمانی در چند سال اخیر افزود، صدور پروانه ساختمانی در سال ۹۷ به تعداد ۴۰ فقره در سال ۹۸ تعداد ۸۱ فقره و در سال ۹۹ تعداد ۱۲۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده که این نشان دهنده میل و رغبت اهالی محترم سردرود به قانون مداری در امر ساخت و ساز های مجاز و اصولی می باشد. 
    ⁃همچنین    از سال ۸۱ تا سال ۹۵ محدوده شهر ۱۲۳۵ هکتار با تصویب و ابلاغ طرح جامع ۴۳۵ هکتار محدوده و ۱۲۰۰ هکتار حریم مشخص و سپس متأسفانه حریم شهر بطور کامل حذف گردیده بود که در پاییز ۹۷ با پیگیری های بعمل آمده و حذف تبصره ۹ حریم شهر سردرود دوباره برگشت. لذا همچنان با پیگیری های مکرر و دیداری که اخیرا با وزیر محترم راه و شهرسازی داشتیم حقوق مکتسبه در حریم شهر سردرود به زودی به رسمیت شناخته خواهد شد و شهرداری در خصوص پلاکهایی که قبلا عملکرد داشته میتواند خدمات ارائه نماید. 

وی در خصوصتملک اراضی های و املاک نیز به  املاک اراضی رضی زاده ، املاک علی آباد ، فلزکاران ، ماده ۴۵ املاک باقیمانده از تملک و مسیرگشایی های سنوات قبل و کوچه مسجد ، سنگستان سوم ، محله آسیاب ، قسمتی ابتدای خیابان القلندیس و تعدادی مغازه و بانک که در مسیر خیابان امام خمینی ره اشاره نمود که در حال توافق و اتمام مراحل اداری می باشند.

۳.حوزه خدمات شهری
⁃شهردار سردرود در با اشاره به بحث تنظیف و رفت و روب سالانه اشاره نمود این شهرداری در این خصوص نیز حدودا سه میلیارد هزینه نموده است و دربحث فضای سبز گلکاری و توسعه سه هکتاری فضای سبز ، ساماندهی آبیاری ، هرس بموقع که از شکسته شدن شاخه های درختان در اثر بارندگی و باد و ... جلوگیری شده است  و همچنین سمپاشی و کودهی اصولی و علمی نیز در این چند سال اقدامات شایانی توسط اکیپ فضای سبز اداره خدمات شهری شهرداری سردرود صورت پذیرفته است. 

۴.حوزه عمران
⁃در حوزه ی عمران نیز اجرای عملیات آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری با اعتباری بالغ بر ۱/۵ میلیارد تومان بطور متوسط در هر سال با اخذ اعتبارات دولتی و سهمیه قیررایگان و اعتبارات داخلی در معابر اصلی از جمله  خیابانهای سنگستان سوم، شهریار و ورودی شهر از سمت نمایندگی سلامی، کوی فلاح و محلات و کوچه های حاشیه شهر یا کم برخوردار و کوچه های فرعی صورت پذیرفته همچنین با عنایت به اجرای عملیات


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ