• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 1
ديروز : 53
ماه : 1767
 
تاریخ : شنبه 1 خرداد 1400     |     کد : 780

شهرداریها در اسرع وقت و سریعا به سامانه تشخیص ابتلا یا عدم ابتلاء افراد و مراجعین به ادارات به ویروس کرونا متصل شوند.

طی دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا ،ارائه خدمات به شهروندان در شهرداری ها و همچنین شهرداری سردرود به شرط تاییدیه سلامت با همراه داشتن کارت ملی و با اعلام سامانه تشخیص ابتلا یا عدم ابتلا مراجعه کنندگان مقدور خواهد بود.

جانشین رییس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در راستای مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با صدور بخشنامه ای بر اتصال شهرداری های سراسر کشور به سامانه تشخیص ابتلا یا عدم ابتلاء افراد و مراجعین به ادارات به ویروس کرونا تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، و به نقل از روابط عمومی شهرداریها و دهیاریهای کشور، در این دستورالعمل آمده است: درراستای مصوبات نهمین و سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، مبنی بر اتصال شهرداری های سراسر کشور به سامانه تشخیص ابتلا یا عدم ابتلاء افراد و مراجعین به ادارات به ویروس کرونا، با تاکید بر جلوگیری از ورود افراد بیمار به اماکن اداری، مقتضی است اقدامات لازم جهت راه اندازی و بهره برداری از سامانه مذکور به نشانی https://corona.iran.ir  در آن مجموعه و سازمان های تابعه را به عمل آورند.

در این بخشنامه همچنین بر اتخاذ تدابیر لازم جهت نصب سامانه در کلیه ساختمان های تابعه و ورودی های آن ( ارباب رجوع، کارکنان و پارکینگ )، پیش بینی تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از ازدحام مراجعین و انجام اقدامات لازم در این خصوص تاکید شده است.

در این بخشنامه ضمن اشاره به اهمیت موضوع اتصال شهرداری های کشور به سامانه مزبور و مکاتبات قبلی صورت گرفته با استانداری ها مبنی بر تاکید بر ضرورت  اجرایی شدن سامانه مزبور در شهرداریها، سازمان ها و ادارات تابعه تاکید شده است: بدیهی است عواقب و مسئولیت عدم اجرای موارد مطروحه با شهرداری بوده و باید پاسخگو باشند .


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ