• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 24
ديروز : 24
ماه : 1865
 
تاریخ : جمعه 30 مهر 1400     |     کد : 788

سردار یوسف سیفی از فرماندهان سپاه پاسداران شمال‌غرب کشور با شهردار و عضو شورای اسلامی شهر سردرود دیدار کرد .

در اين ديدار كه در دفتر شهردار سردرود و با حضور فرمانده و جمعی از معاونین سپاه پاسداران، شهردار و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و جانشین و دیگر روسای ادارات شهرداری برگزار شد؛ دو طرف بر تعامل و همكاري ميان سپاه پاسداران و شهرداري سردرود تأكيد كردند.

به گزارش پایگاه خبری آیینه ی شهر، در اين ديدار كه در دفتر شهردار سردرود و با حضور فرمانده و جمعی از معاونین سپاه پاسداران، شهردار و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی و جانشین و دیگر روسای ادارات شهرداری برگزار شد؛ دو طرف بر تعامل و همكاري ميان سپاه پاسداران و  شهرداري سردرود تأكيد كردند.

دکتر حسین پناه القلندیس با اشاره به اهميت و جايگاه شهر سردرود و خدمت در اين شهر گفت: اگر نيت خالص باشد خداوند كمك مي‌كند و افتخار ما اين است كه خدمتگزار اين شهر و مردم شهر زادگاه مادری خود هستم.

وي همچنين با اشاره به لزوم تعامل و همراهي تمامي دستگاه‌ها و نهادها در عمران و آباداني شهر سردرود ادامه داد: از راهنمايي تمامي مردم و اساتید و نخبگان شهر استفاده خواهيم نمود و آمادگي هرگونه تعامل و همكاري را با تمامي دستگاه‌ها داريم.

سردار یوسف سیفی نيز در اين ديدار ضمن عرض تبريك و خير مقدم به شهردار سردرود بيان داشت: شهر سردرود شهری با مردمان ولایی و شهیدپرور می باشد که خدمت در این شهر برای هر مدیری توفیق ارزشمند می باشد لذا مدير اجرايي كه مي‌خواهد در شهرداري كار كند مشكلات زيادي دارد اما با درایت ، کاربلدی و جوانی كه شهردار جدید دارد ،ان شاء الله موفق خواهد بود.

سردار سیفی خاطر نشان كرد: فراز و نشيب‌هاي زيادي در مدیریت شهری بوده و در آينده نيز وجود خواهد داشت كه بايستي با اتكاء به خداوند در كنار مديريت صحيح از آن به نحو مطلوب گذر كرد.

وي در پايان اين ديدار با اعلام آمادگي در جهت همكاري با شهرداري گفت: اینجانب آمادگي هرگونه همكاري با شهرداري سردرود در جهت عمران و آباداني و اجرای برنامه های فرهنگی اين شهر را دارد.
 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ