• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 8
ديروز : 55
ماه : 1848
 
تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1400     |     کد : 793

پیام مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر سردرود بمناسبت روز دانشجو

رئیس شورای اسلامی و شهردار سردرود طی پیامی مشترک به مناسبت شانزدهم آذرماه روز دانشجو پیام تبریک صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری آیینه ی شهر - در این پیام مشترک آمده است؛ شانزدهم آذر، روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجویی هست که با روحیه  استکبار ستیزی و عدالت خواهی و علم گرایی  نام شان در  تقویم سیاسی و اجتماعی کشور ماندگار شد . در 16 آذر ماه 1332  شهیدان پر افتخار دانشجو شاد روان شهید احمد قند چی ، شهید مصطفی بزرگ نیا و شیهد شریعت رضوی  با برافراشتن پرچم عدالت خواهی و استبداد ستیزی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی جان به جان آفرین تسلیم نمودند و شهادت آنها سندی پر افتخار در تاریخ مبارزات تحول گرایانه نهضت  دانشجویی ثبت گردید .الحمدلله ، نعمت بزرگ استقلال ، آزادی و امنیت پایداری که امروز نصیب ملت ایران شده است  مدیون رشادت ها  و روحیه  ایثارگری  دانشمندان و دانشجویان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دانشگاه خورشید دانایی و فرزانگی هست و دانشجویان مظهر آرمان گرایی ، تحول خواهی و کمال گرایی هستند و   بصیرت، شجاعت، انقلابی گری، دشمن ستیزی، مسئولیت پذیری و توانمندی در حل مسائل و ‌چالش های کشور  از شاخص های برجسته جریانات دانشجویی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی هستند که همین دانشجویان  توانسته اند با نقش آفرینی در  عرصه های  علم، فناوری و کارآفرینی برای کشور عزت و آبرو خلق نمایند .

اینجانبان ضمن تبریک  روز دانشجو به جامعه‌ی دانشجویی ، به‌ویژه دانشجویان عزیز شهر سردرود ،  از  دانشجویانی  که در شرایط سخت  بیماری کرونا، با تلاش‌های علمی ،  فرهنگی و اجتماعی اثرگذار نقش آفرینی نمودند بسیار ممنون و سپاسگزار هستیم . امید است که به یاری پروردگار متعال، برآیند اهتمام و کنش گری خلاقانه و مسئولانه  بالندگی و اعتلای روزافزون  دانشجویان عزیز این مرز و بوم در مسیر ارتقای سرمایه های مهارتی و کارآفرینی و نقش آفرینی در اشتغال پایدار  باشد.

یونس آدی بیگ-رییس شورای اسلامی شهر سردرود
حسین پناه القلندیس- شهردار سردرود


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ