• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 24
ديروز : 24
ماه : 1865
 
تاریخ : سه شنبه 16 آذر 1400     |     کد : 794

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

دانشجویان سرمایه ی ملی هستند / وضعیت اقتصادی استان را با کمک دانشجویان نخبه بهبود خواهیم بخشید

دانشجویان سرمایه‌های ملی کشور هستند که با تلاش در کسب علوم مختلف آینده‌ای روشن پیش روی مردم و کشور قرار می‌دهند و بایستی از پتانسیل های بالای این دانشجویان در تمامی موارد بخصوص حل وضعیت اقتصادی استان استفاده‌ کرد .

به گزارش پایگاه خبری آیینه ی شهر- محمد کلامی روز سه شنبه ۱۶ آذر در جمع دانشجویان جدید الورود شهر سردرود در محل سالن آمفی تئاتر این شهر گفت : دانشجویان سرمایه‌های ملی کشور هستند که با تلاش در کسب علوم مختلف آینده‌ای روشن پیش روی مردم و کشور قرار می‌دهند و بایستی از پتانسیل های بالای این دانشجویان در تمامی موارد بخصوص حل وضعیت اقتصادی استان استفاده‌ کرد .

 وی با بیان اینکه ، ایام جوانی و دانشجویی چون‌که فرصت مناسبی است که می‌تواند تحول چشمگیری در زندگی خود از جهات مختلف به وجود آورد از بهترین دوران زندگی است، بنابراین باید قدر فرصت‌های خوب در زندگی را دانست و از آن بهینه استفاده نمود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: دانشجویان چنانچه در این راه همت و پشتکار را همراه با توکل به خداوند متعال سرلوحه کار خود قرار دهند در رسیدن به اهداف خود پیروز و سربلند خواهند بود.

 کلامی تاکید کرد : تمامی تلاش خود را خواهیم نمود تا مهاجرت نخبه های دانشجو در استان را کاهش و به کمک همین دانشجویان جوان اقتصاد استان را سروسامان دهیم ‌.

وی همچنین در آخر با اشاره به اینکه: دانشجوی موفق دانشجویی است که بتواند از تمام ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه به نحو احسن استفاده کرده تا در آینده به یک نیروی متخصص، متعهد و اثرگذار در جامعه تبدیل شود و ما مسیولین نیز باید برای نسل جدید در همه خصوص تلاش نماییم.

معاون اقتصادی استاندار و استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه با آرزوی توفیق برای دانشجویان جدید الورود شهر سردرود گفت: «امیدوارم فرصت پیش رو را غنیمت بدانید و از لحظه‌لحظه‌های آن استفاده کنید و با جدیت تمام از سرمایه عمر و توشه جوانی و سرزندگی خود برای فراگیری علم استفاده کنید.»


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ