• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 40
ديروز : 55
ماه : 1880
 
تاریخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400     |     کد : 813

با پیشنهاد مهروند دبیر جشنواره و ابلاغ قویدل قائم مقام دومین جشنواره تئاتر خیابانی شهر سردرود صورت پذیرفت:

شاهین نظری بعنوان دبیر اجرایی و مهرداد خردمند بعنوان مدیر روابط عمومی دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شهر سردرود انتخاب و معرفی گردیدند.

شاهین نظری بعنوان دبیر اجرایی این جشنواره انتخاب و معرفی گردید ، نظری یکی از فعالین فرهنگی و هنری در استان که بیش از این نزدیک یک دهه بعنوان مدیر روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود مشغول فعالیت می باشد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، طی پیشنهاد امیر مهروند دبیر جشنواره و ابلاغ مهدی قویدل قائم مقام دومین جشنواره استانی تیاتر خیابانی شهر سردرود و رییس شورای اسلامی شهر سردرود ، شاهین نظری بعنوان دبیر اجرایی این جشنواره انتخاب و معرفی گردید ، نظری یکی از فعالین فرهنگی و هنری در استان که بیش از این نزدیک یک دهه بعنوان مدیر روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود مشغول فعالیت می باشد . وی همچنین نیز بعنوان تهیه کننده تئاتر، فیلم و مستند نیز فعال می باشد که از آخرین فیلم های کوتاه وی که امسال فیلم برداری و تولید شده می توان به « آخرین نامه» و «مرد منم» نام برد، که مراحل تدوین و پس تولید آنها به اتمام رسیده است و در مرحله ی اکران خصوصی و حضور در جشنواره ها قرار گرفته است .
همچنین در دیگر ابلاغ قائم مقام این جشنواره ، مهرداد خردمند بعنوان مدیر روابط عمومی دومین جشنواره استانی تیاتر خیابانی شهر سردرود انتخاب و معرفی گردید ، خردمند بعنوان خبرنگار تخصصی سینما و تئاتر و مدیر روابط عمومی تئاتر شهر تبریز فعالیت می نماید، که در سوابق خویش نیز مدیریت روابط عمومی انجمن هنرهای نمایش استان  و همچنین مدیر روابط عمومی جشنواره ملی رضوی ، جشنواره ملی جبار باغچه بان و چندین جشنواره تئاتر استانی را همراه دارد که در تابستان ۹۸ نیز بعنوان رتبه ی اول روابط عمومی های ایران تیاتر در بین استان ها انتخاب و معرفی گردیده است .


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ