• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 36
ديروز : 68
ماه : 1872
 
تاریخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401     |     کد : 821

پیام تبریک مشترک رییس شورای اسلامی و شهردار سردرود بمناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر

به مناسبت فرارسیدن روز کارگر، رییس شورای اسلامی و شهردار سردرود طی پیامی مشترک این روز را به همه ی کارگران کشور علی الخصوص کارگران شریف و زحمتکش شهرداری سردرود تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، به مناسبت فرارسیدن روز کارگر، رییس شورای اسلامی و شهردار سردرود طی پیامی مشترک این روز را به همه ی کارگران کشور علی الخصوص کارگران شریف و زحمتکش شهرداری سردرود تبریک گفتند.

در این پیام مشترک آمده است:

فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه، یادآور زحمات شبانه روزی کارگران و پاکبانان عزیزی است که علیرغم پیشرفت و توسعه تکنولوژی، همچنان چرخش امور جاری و زندگی جوامع بشری از ساده ترین سطح تا پیچیده ترین آنها مرهون تلاشهای این قشر محترم می باشد.

مجموعه شهرداری سردرود نیز که افتخار همکاری با بهترین فرزندان این مرز و بوم را در طول خود دارد همیشه به داشتن نیروهای متدین و توانمند می بالد و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است و اگر امروز این شهر توانسته در انجام امورات محوله بخصوص تنظیف و تمیزی شبانه روزی سطح شهر جز شهرهای تمیز در استان حائز رتبه ای گردد، بدون شک این توفیق مرهون دستان پرتوان همه همکاران گرانقدر می باشد که امید است با عنایت ویژه حضرت مهدی موعود(عج)  و نایب برحق این حضرت ، امام خامنه ای مد ظله العالی در سال جدید نیز گام های بلندتری در جهت اعتلای شهر و بهبود معیشت و رفاه همکاران و پاکبانان زحمتکش برداشته شود.

با اغتنام فرصت، مراتب خرسندی‌ خویش را از اینکه عضو خانواده ی شهرداری هستیم، اعلام و از درگاه خداوند بزرگ در آستانه عید سعید فطر و روز جهانی کارگر ، برای تمامی پرسنل خدوم شهرداری بویژه پاکبانان زحمتکش و خانواده های عزیزشان آرزوی سعادت، سلامت و توفیق را خواستاریم.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ