• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 25
ديروز : 24
ماه : 1866
 
تاریخ : يکشنبه 11 دي 1401     |     کد : 829

به دستور شهردار سردرود:

ستاد تملک املاک واقع در مسیرگشایی در مجتمع تجاری صدف با حضور شخص شهردار تشکیل یافت

ستاد تملک املاک واقع در مسیرگشایی شهر سردرود با حضور شخص شهردار سردرود در مجتمع تجاری اداری صدف تشکیل یافت. محمدعلی مولاخواه اصل شهردار سردرود ، با اعلام این خبر افزود ، این ستاد با هدف مسیرگشایی و آزادسازی املاک واقع در خیابان های امام خمینی (ره) (خیابان اصلی شهر) ،آسیاب ، کوچه مسجد ، فائقی ، کوی مهر ، بهارستان و دیگر املاک واقع در مسیر تشکیل یافته است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سردرود و به نقل از پایگاه خبری آیینه ی شهر ، ستاد تملک املاک واقع در مسیرگشایی شهر سردرود با حضور شخص شهردار سردرود در مجتمع تجاری اداری صدف تشکیل یافت.
محمدعلی مولاخواه اصل شهردار سردرود ، با اعلام این خبر افزود ، این ستاد با هدف مسیرگشایی و آزادسازی املاک واقع در خیابان های امام خمینی (ره) (خیابان اصلی شهر) ،آسیاب ، کوچه مسجد ، فائقی ، کوی مهر ، بهارستان و دیگر املاک واقع در مسیر تشکیل یافته است.

مولاخواه با اعلام اینکه هدف اصلی از حضور مستمر شخص وی در دفتر این ستاد را صرفا پیگیری و تسهیل در روند تملک املاک واقع در مسیر های فوق نام برد و افزود تمامی مالکین املاک واقع در مسیر می‌توانند بدون تشریفات اداری در هر زمان با حضور در دفتر این ستاد نسبت به توافق اولیه و مستقیم با اینجانب در جهت آزادسازی املاک واقع در معابر سطح شهر اقدام نمایند .

وی ضمن تقدیر و تشکر ‌از حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین تعامل همه جانبه شهروندان فهیم و متدین شهر سردرود ، از دیگر مالکین واقع در مسیر آزادسازی معابر بخصوص خیابان اصلی درخواست نمود با حضور در دفتر این ستاد نسبت به تعیین تکلیف و‌توافق ملک واقع در مسیر خود اقدام نمایند تا شاهد حل مشکلات اساسی شهر در این خصوص گردیم .

قابل ذکر است مولاخواه شهردار سردرود از بدو حضور در طی دو ماه و نیم اخیر بعنوان سکاندار مدیریت شهری سردرود نسبت به تملک املاک واقع در مسیر معابر سطح شهر  بخصوص خیابان اصلی  اقدامات مثمر ثمر و عملی انجام داده که موجبات رضایت نسبی شهروندان سردرودی را در برداشته است و امید است با حمایت های شهروندان شاهد تداوم این امر در جهت عمران و آبادانی شهر سردرود باشیم .


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ