• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 5
ديروز : 89
ماه : 1670
 
تاریخ : چهارشنبه 2 فروردين 1402     |     کد : 833

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان

در پیامی مشترک آغاز سال نو و بهار طبیعت و ماه رمضان ماه بهار قرآن را تبریک گفتند؛ نوروز، نماد بیداری طبیعت از خواب زمستانی، شادی، عشق و دوستی، خردورزی،‌ اعتدال و آینده‌نگری است، آیینی قدیمی که دارای سابقه باستانی بوده و فرارسیدن آن شور و نشاط فراوانی به همراه دارد. کهن‌آیینی که امسال با بهار قرآن و ماه میهمانی خدا تقارن یافته و با آمدنش به ما درس امید،شکوفایی، بالندگی و تقرب به پیشگاه خداوند می‌دهد و با آموزه‌های متعالی‌اش انسان را از رخوت و سکون به سوی نشاط و پویایی رهنمون می‌سازد.

به گزارش اداره ارتباطات مردمی شهرداری سردرود شهردار و  رئیس شورای اسلامی سردرود در پیامی مشترک آغاز سال نو و بهار طبیعت و ماه رمضان ماه بهار قرآن را تبریک گفتند؛
نوروز، نماد بیداری طبیعت از خواب زمستانی، شادی، عشق و دوستی، خردورزی،‌ اعتدال و آینده‌نگری است، آیینی قدیمی که دارای سابقه باستانی بوده و فرارسیدن آن شور و نشاط فراوانی به همراه دارد. کهن‌آیینی که امسال با بهار قرآن و ماه میهمانی خدا تقارن یافته و با آمدنش به ما درس امید،شکوفایی، بالندگی و تقرب به پیشگاه خداوند می‌دهد و با آموزه‌های متعالی‌اش انسان را از رخوت و سکون به سوی نشاط و پویایی رهنمون می‌سازد.
اینجانبان و اعضای شورای اسلامی سردرود صمیمانه‌ترین تبریکات به مناسبت فرارسیدن عید نوروز باستانی که هم زمان با رستاخیز زیبای طبیعت و ماه مبارک رمضان است را به هم‌میهنان عزیز به ویژه همشهریان خونگرم سردرود ابراز نموده و آرزو می‌کنیم به‌واسطه آمدن بهار، در کنار هم و با همدلی بیشتر، مسیر پیشرفت شهر سردرود را هموار سازیم.

محمد علی مولاخواه اصل- شهردار سردرود 
سجاد آدی بیگ _ رییس شورای اسلامی سردرود


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ