• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 12
ديروز : 53
ماه : 1778
 
تاریخ : شنبه 2 دي 1402     |     کد : 846

ساختمان آتش نشانی شهرداری سردرود به بهره برداری رسید

شهردار سردرود گفت: ساختمان آتش نشانی را که با یکساله قرارداد بسته بودیم در طول 7 ماه تمام شد، 18 و نیم میلیارد تومان برای این ساختمان هزینه شده است.

"محمد علی مولاخواه" در آیین افتتاحیه ساختمان جدید آتش نشانی شهر سردرود در جمع مسئولین، گفت: ساختمان آتش نشانی سردرود در دور چهارم شورای شهر سردرود کلنگ زنی شده است، قبلاً این مکان به مساحت 2 هزار و 300 متر کشتارگاه بود که در دور چهارم با 400 میلیون قرار داد بسته شده است. 
وی خاطرنشان کرد: در این ساختمان ریالی دولت کمک نکرده و از اعتبارات شهرداری سردرود احداث شده است. 
شهردار سردرود مطرح کرد: قرار بود 7 مهر این ساختمان را افتتاح کنیم که متاسفانه بدلیل مشکل آسانسور نتوانستیم. ساختمانی را که با یکساله قرارداد بسته بودیم در طول 7 ماه تمام شد، 18 و نیم میلیارد تومان برای این ساختمان هزینه شده است.
وی با اشاره به عملکرد شهرداری سردرود در طول سال جاری گفت: امسال 16 میلیارد آسفالت ریزی داشته ایم، علی رغم آن باز نواقصاتی داریم. برای پل خروجی یک ریال دولت هزینه نکرد، حدود 70 میلیارد تومان از پل خروجی تملک کرده ایم و هزار و 700 متر در خیابان تملک کرده ایم و امیدواریم بتوانیم خیابان را یک طرفه کنیم.

برای تکمیل پروژه های ناقص اهتمام داریم 
"مهدی قویدل" رئیس شورای شهر سردرود گفت: شهر سردرود یک شهر عمدتا صنعتی است و نیاز بود تا یک ایستگاه آتش نشانی مجهز وجود داشته باشد چرا که کوچکترین اتفاق در این شهر منجر به بحران می شود.
رئیس شورای شهر سردرود گفت: جا دارد از تمامی کسانی که در ساخت این مجموعه ما را کمک کرده اند تشکر کنیم.
وی تاکید کرد: به مردم سردرود قول داده ایم که پروژه های ناقص را به اتمام برسانیم و به این قول خود اهتمام داریم. علاوه بر ساختمان آتش نشانی، قسمتی مجزا از این ساختمان برای مناسبت های فرهنگی شهر در نظر گرفته خواهد شد.
عضو شورای شهر سردرود اضافه کرد: از مسئولین محترم استانداری درخواست داریم برای احداث سالن بحران نیز اعتبارات عمرانی به سردرود اختصاص دهند.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ