• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 89
ماه : 1668
 
تاریخ : چهارشنبه 1 فروردين 1403     |     کد : 849

پیام تبریک نوروزی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سردرود

محمدعلی مولاخواه اصل شهردار سردرود در پیامی مشترک با ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر سردرود، عید باستانی نوروز را تبریک گفتند.

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ،محمدعلی مولاخواه اصل شهردار سردرود در پیامی مشترک با ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر سردرود، عید باستانی نوروز را تبریک گفتند.
متن پیام شهردار و شورای اسلامی شهر سردرود بدین شرح است:
فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی که تقارن با بهار قرآنی و ماه مبارک رمضان را که نشان از قدرت لایزال الهی در دگرگونی زمین و تغییر و تحول فصلها می باشد به یکایک شهروندان عزیز باغ شهر سردرود و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت و شادباش عرض می نماییم.
اکنون که خداوند به همه ما در کمال صحت و سلامتی یکسال دیگر از گوهر گرانبهای عمر را عطا فرموده به شکرانه این نعمت بزرگ دست به دعا برمیداریم تا در ادامه بتوانیم با فراغ بال در پیشگاه شما شهروندان عزیز ارائه خدمت بنماییم.به عنوان قطره ای از دریای بیکرانه هستی که پایداری خود در مقابل عناصر اصلی طبیعت و ناملایمات را لطف خداوند به اهل زمین می داند بر خود فرض می دانیم همزمان با دگرگونی طبیعت از نقاط قوت درس گرفته و با تقویت نقاط ضعف فضای شهر را به مثابه بهار طبیعت دگرگون و بهترین نوع خدمت را به شهروندان عزیز ارائه نماییم و این مهم پس از الطاف الهی تنها در سایه پشتیبانی فکری و معنوی شما شهروندان عزیز میسر می گردد.
مجموعه شهرداری و شورای اسلامی متعلق به یکایک شما شهروندان عزیز می باشند لذا در پیشگاه خداوند متعال و در محضر یکایک شما شهروندان عزیز سوگند یاد میکنیم که نیت ما صرفا خدمت صادقانه به پیشرفت و توسعه شهر سردرود می باشد.
اکنون در نظر داریم در تداوم اجرای عملیات های عمرانی در شهر با حمایت شما شهروندان گرامی روح تازه تری در کالبد شهر دمیده و طرحی نو دراندازیم تا انشالله در سال ۱۴۰۳ علاوه بر بهره برداری و افتتاح پل خروجی غیر هم سطح سردرود ، پیشرفت بیشتری در پروژه های تملک و مسیر گشایی بخصوص در خیابان اصلی شهر داشته باشیم .
بدینوسیله از یکایک شما شهروندان عزیز دعوت بعمل می آید ضمن همفکری با شهردار و شورای اسلامی شهر در پیشبرد برنامه های توسعه متوازن شهرمان سهمی از دین خود را به شهر سه هزار ساله سردرود ادا نماییم. مجددا ،ضمن تبریک این عید و آغاز ماه مبارک رمضان مقدم همه میهمانان و گردشگران عزیز را به شهر، گرامی داشته و اعلام میدارد منویات قلبی شهردار و شورا این است که در استقبال از شما شهروندان، سراسر شهر را گلباران نماییم.و اعلام می داریم که شهردار و شورای اسلامی با مدیریت زمان محدود خود و با پرهیز از وارد شدن به هر گونه مساله فرسایشی و حاشیه ای با جدیت تمام برنامه های عمرانی،فرهنگی و اجتماعی خود را دنبال نموده و شهروندان عزیز انشاءالله در آینده ای نزدیک حلاوت آثار این پیگیریها را با تمام وجود احساس خواهند نمود.
حال با عنایت به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ،امیدواریم بتوانیم با توجه به دستورات و برنامه های ابلاغی توسط مسئولین فرادستی که در راستای تحقق شعار سال۱۴۰۳ تبیین و ابلاغ خواهد شد حرکت نماییم.
در آخر اینجانبان مجددا حلول سال نو را که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است را محضر همه شما مردم فهیم،فرهیخته و با صفای شهر سردرود تبریک عرض نموده و امیدواریم سال نو سالی سرشار از موفقیت ، سر بلندی و سلامتی برای همگان باشد.
10:22


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ