• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 70
ماه : 2114
 
تاریخ : چهارشنبه 17 مرداد 1403     |     کد : 852

محمد علی مولاخواه اصل:

اجرای عملیات آسفالت معابر شهر سردرود با اعتباری بالغ بر صد و پنجاه میلیارد ریال

شهردار شهر سردرود از صرف اعتبار صد و پنجاه میلیارد ريالی برای اجرای پروژه های آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر در سال ۱۴۰۳ خبر داد .


به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورا و شهرداری سردرود ؛ شهردار شهر سردرود از صرف اعتبار صد و پنجاه میلیارد ريالی برای اجرای پروژه های آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر در سال ۱۴۰۳ خبر داد .

محمدعلی مولا خواه اصل با اعلام‌این خبر ‌‌با اشاره بر اجرای هشتاد درصدی پروژه های کوچک‌و‌ بزرگ‌ آسفالت معابر در این شهر افزود : شهرداری سردرود از ابتدای سه ماهه دوم سال با عنایت به تاخیر در روند اداری و انتخاب پیمانکاران اصلی و با اتمام بارش های بارانی و بهاری ، با اجرای طرح نهضت آسفالت ریزی معابر در مقیاس بزرگ و کوچک با اعتبار بالغ بر بیش از ۱۵۰ میلیارد ريال سعی در بهبود وضعیت خیابان‌ها و کوچه ها در فازهای مختلف این شهر داشته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود:این مهم در راستا و با هدف بهبود وضعیت معابر سطح شهر و در جهت رفع مطالبات و درخواست های مردم در این حوزه و انجام خدمت رسانی مطلوب صورت گرفته است .

شهردار سردرود یادآور شد: در مجموعه مدیریتی شهر سردرود همواره تلاش می کنیم تا در جهت ایجاد شهری زیبا و درخور شهروندان در تمام حوزه ها ورود پیدا کرده که البته ایجاد معابری درست و سالم و بدون مشکلات حق اصلی شهروندان است و انشاالله تا پایان سال جاری سعی خواهیم کرد تمام معابر و بلوارها و خیابان های سطح شهر که از آسفالت نامناسب برخوردار هستند را بصورت گسترده در دستور کار خود قرار دهیم چرا که این مبلغ اعتبار تا به امروز در شهر سردرود برای اجرای عملیات آسفالت در نظر گرفته نشده و بی سابقه بود.

مولاخواه اصل تصریح کرد : امسال نیز همچون سال گذشت در نظر داریم در مناطق کم برخوردار شهر نیز اجرای عملیات گسترده آسفالت را با نظارت و اجرای اداره فنی و عمرانی شهرداری معمول نماییم و در این راستا نیز از شهروندان‌عزیز شهر سردرود درخواست داریم‌ به‌ عنوان‌ چشم‌بینای شهرداری ما را برای انجام‌خدمات یاری نمایند و‌در صورت مشاهده هر گونه مشکل در حوزه آسفالت خیابان ها و‌ معابر مراتب را به شهرداری و اداره روابط عمومی شهرداری اعلام‌ دارند.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ