• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 14
ديروز : 46
ماه : 1911
 
تاریخ : دوشنبه 29 دي 1393     |     کد : 94

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهر سردرود برگزار شد

شهردار سردرود: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی باید آینه انعکاس شفاف دستاوردهای عظیم نظام و انتقال مفاهیم و ارزشهای اسلامی و انقلابی باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود ، ظهر روز یک شنبه(28 دی ماه) مهندس حاجی زاده شهردار سردرود در جلسه هماهنگی "ستاد برگزاری دهه فجر" که با حضور مسئولین ادارات و نهاد های شهر سردرود به ریاست دکتر محمدزاده  رئیس ستاد دهه فجر و بخشدار مرکزی شهرستان تبریز،در محل سالن  کنفرانس شهرداری سردرود برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از برکات و نعمت های خداوند برای ملت ایران است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا افزود: به کوری چشم دشمنان، اقتدار، اتحاد و دستاوردهای انقلاب حاصل وحدت و رهبری بنیانگذار انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری و جان فشانی شهدا می‌باشد .
حاجی زاده گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که ملت عزتمند شد و توانست روی پای خود بایستد.
ایشان با اظهار اینکه: ما در دهه چهارم انقلاب هستیم و دشمنان نظام و انقلاب در صدد هستند تا یاس ونا امیدی را با انواع تحریم  ها و فشارهای خارجی به مردم عزیز ما تحمیل کنند اما مردم هوشیار و بابصیرت این نظام مقدس با تبعیت از فرامین ولایت فقیه و سفارشات معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران همیشه در صحنه هستند.
شهردار سردرود خاطر نشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اقتدا و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و قیام عاشورا می باشد.
وی اظهار کرد: این انقلاب که ثمره خون شهیدان والامقام است باید نسل به نسل  خصوصا به جوانان نسل سومی این انقلاب  انتقال و تداوم داشته باشد و این میسر نمی شود مگر با همدلی وهمراهی مردم وخدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
دکتر محمد زاده رئیس ستاد دهه فجر و بخشدار مرکزی شهرستان تبریز  نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی با اعلام اینکه برنامه ها و جشن های دهه فجر مردمی می باشد و مردم صاحبان اصلی انقلاب می باشند افزود: دستگاههای اجرایی هماهنگ کننده و کمک کننده در اجرای برنامه های مردمی دهه فجر ، جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن برای ایجاد فضای پر نشاط و شاداب برای مردم می باشند.لذا باید بیشتر از کمیت به کیفیت برنامه ها اهمیت بیشتری داده شود.
وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین و انتقال آرمان های انقلاب و همچنین دستاوردهای انقلاب و فداکاریهای شهداء به نسل جوان می باشد چون ارزشهای ملی و دستاوردهای انقلاب متعلق به همه و تداوم آن هم در تبعیت از مقام معظم رهبری می باشد .
دکتر محمدزاده با تشریح و بیان برنامه و فعالیت های اجرایی در سطح شهر سردرود در ایام دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال شاهد برگزاری ویژه برنامه مختلف  خواهیم بود که به فضل الهی در سطح کل شهرستان و در بخش های تابعه با محوریت مردم برگزار خواهند شد.

 در این جلسه  کمیته هایی در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های دهه مبارک فجر امسال توسط رئیس ستاد دهه فجر شهرستان تبریز تشکیل شد.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ