• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 36
ديروز : 68
ماه : 1872
 
تاریخ : يکشنبه 12 بهمن 1393     |     کد : 96

«زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی» در مدارس شهر سردرود به صدا در آمد+گزارش تصویری

زنگ گلبانگ انقلاب در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرسردرود به صدا در آمد.

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی به مناسبت ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی به صورت نمادین توسط رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و شهردار  سردرود و به صورت همزمان در دبستان دخترانه شرف سردرود نیز نواخته شد.

شهردار سردرود امروز در مراسم نواخته‌شدن زنگ گلبانگ انقلاب که در مدرسه دخترانه شرف شهر سردرود برگزار شد، اظهار داشت: آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی را به همه دانش‌آموزان و ملت ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: امام خمینی(ره) بعد از پانزده سال تبعید در روز 12 بهمن به کشور بازگشت و پس از مدتی انقلاب اسلامی به ثمر رسید.

شهردار سردرود با اشاره به این‌که به خاطر دارم که در 12 بهمن سال 57 مدارس تعطیل بود، گفت: مردم همه منتظر امام خمینی(ره) بودند و دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در سال 57 در تظاهرات حضوری گسترده داشتند.

حاجی زاده ادامه داد: نقش دانش‌آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی مثال‌زدنی است؛ قرار بود تا امام خمینی(ره) زودتر از 12 بهمن وارد کشور شود اما رژیم شاه فرودگاه را بست به همین دلیل روحانیون و دانشجویان در مسجد دانشگاه تهران تحصن کردند .

حاجی زاده با اشاره به این‌که ساعت 2 بعدازظهر 22 بهمن رادیو اعلام کرد که اینجا ایران است صدای انقلاب مردم ایران، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی این زمینه را فراهم کرد که مردم ایران و مردم جهان با اسلام ناب محمدی آشنا شوند و اسلام واقعی که با برنامه‌ریزی‌های استکبار و رژیم شاهنشاهی به عقب رفته بود مجدداً احیا شد و امام خمینی(ره) به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی شناخته شد.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) برگردن تمام ما و نه تنها ایرانیان بلکه تمام مسلمانان جهان حق دارد چرا که باعث در اکثر کشورهای جهان شاهد حرکت‌های اسلامی آزادی بخش و استکبارستیز باشیم.

شهردار سردرود همچنین با اشاره به اینکه: در دوران دفاع مقدس شاهد به شهادت رسیدن و جانباز شدن تعداد زیادی از جوانان بودیم و دفاع مقدس در چنین روزی یعنی 12 بهمن یعنی مدرسه زینب و ثارالله در میانه مورد بمباران رژیم بعثی قرار گرفت و تعدادی از دانش‌آموزان به شهادت رسیدند.

قابل ذکر است مراسم بصدا در آمدن زنگ طنین انگیز انقلاب همزمان با سراسرکشور در تمامی مدارس سردرود بصدا در آمد که امسال دبستان دخترانه شرف سردرود و دبیرستان پسرانه شهدای سردرود میزبان فرماندهی محترم کلانتری 24 سردرود, اعضای محترم شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا , شهردار سردورد,  مسئول اتحادیه انجمن های مساجد سردرود, اعضای هیئت امناء مساجد, هیئت امناء محترم اصناف کسبه بازار شهیدی و خانواده معظم و معزز شهدا , جانبازان و ایثارگران و دیگرم مسئولین بودند.



مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ