• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 6
ديروز : 24
ماه : 1847
 
تاریخ : دوشنبه 13 بهمن 1393     |     کد : 97

مراسم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با سخنرانی مدیرکل سازمان تبلیغات استان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مراسم ایام الله دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب شهرسردرود و جنگ تحمیلی، با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود؛ اظهار داشت: الحمد الله با عنایات خداوند تبارک و تعالی توانسته ایم بعد از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی این نور را به خاور میانه منکسر و همچنین این انقلاب را به تمام دنیا صادر نماییم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود، حجت الاسلام والمسلمین حاج  آقا عظیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان آ.شرقی در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، که با حضور ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مهندس حاجی زاده شهردار سردرود، جناب سرهنگ فیاض فرمانده سپاه سردرود و  دیگر مسئولین دستگاه های اجرایی شهرسردرود و جمع کثیری مردم انقلابی و ولایت مدار شهر سردرود در مسجد محمد رسول ا...(ص) محله پیوست سردرود برگزار گردید؛ سخنرانی نمود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در این مراسم ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد نهضت پرفروغ امام خمینی(ره) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب شهرسردرود و جنگ تحمیلی، با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که فرمودند: انقلاب ما انفجار نور بود؛ اظهار داشت: الحمد الله با عنایات خداوند تبارک و تعالی توانسته ایم بعد از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی این نور را به خاور میانه منکسر و همچنین این انقلاب را به تمام دنیا صادر نماییم.

ایشان در ادامه تأکید نمود: عهدی که با تمام شهدا بسته ایم، اینکه بایستی پاسدار حرمت خون شهیدان باشیم، شهیدانی که به خاطر آرمان ها و شعار های نهضت بزرگ اسلامی قبل و بعد از انقلاب به منظور حفظ و بقای آن شعار ها که همان، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و پایه و اساس این انقلاب بوده و هست؛ جانشان را در طیق اخلاص گذاشتند. و این انقلاب را به پیروزی رساندند.

حاج اقا عظیمی در خصوص تبیین شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تصریح کرد: در خصوص حفظ استقلال، از ابتدای این انقلاب تمام خون هایی که داده شد و زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی که کشیده شد، همه این ها در راستای تحقق استقلال بوده است؛ استقلال در زمینه مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی با همه موانع و مشکلاتی که پیش روی مردم و مسئولین بود، به توفیق الهی توانسته ایم به برکت خون شهدا استقلال خودمان را در جهان به اثبات برسانیم.

شایان ذکر است در آخر این مراسم  مسابقه ای در خصوص ایام الله مبارک دهه فجر برگزار و جوایزی توسط حاج آقا عطیمی , شهردار سردرود , ریاست شورای اسلامی و فرماندهی سپاه سردرود و دیگر مسئولین به برندگان اهدا گردید.







 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ