• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 3
ديروز : 55
ماه : 1843
 
تاریخ : دوشنبه 17 مهر 1396     |     کد : 453

درخواست شهردار جدید شهر سردرود برای خودداری از نصب بنر تبریک

از عموم مردم شریف سردرود خاضعانه استدعا دارم برای پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیرضروری و جلوگیری از آلودگی بصری در فضای شهری، از نصب و درج هرگونه پیام تبریک به‌صورت بنر تبلیغاتی به جد اجتناب فرمایند.

یعقوب فتح الله زاده سردرودی ، شهردار جدید شهر سردرود با ارسال پیامی ضمن تقدیر از ابراز محبت‌های مردم و مسئولان خواستار پرهیز از نصب بنر پیام تبریک در اماکن عمومی و  همچنین چاپ در روزنامه ها گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شهرداری سردرود ، متن این پیام به شرح زیر است:

اکنون که بنا به عنایت الهی و تصمیم اعضای محترم شورای اسلامی، اینجانب برای خدمتگزاری به مردم شریف شهر سردرود مفتخر شده‌ام؛ بر خود لازم می‌دانم از مساعدت و حمایت تمامی مردم شریف و گرانمایه این شهر سپاسگزاری کنم؛ مضافا ضمن ابراز مراتب سپاس و قدرشناسی خود از اقشار مختلف و آحاد مردم سردرود به‌ویژه جوانان فرهیخته و عزیز که طی روزهای اخیر با پیام‌های محبت‌آمیز خود موجب افزایش دلگرمی و سنگین‌تر شدن بار مسئولیت اینجانب در خدمتگزاری به مردم شده‌اند قدردانی کنم.

از عموم مردم خاضعانه استدعا دارم برای پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیرضروری و جلوگیری از آلودگی بصری در فضای شهری، از نصب و درج هرگونه پیام تبریک به‌صورت بنر تبلیغاتی به جد اجتناب فرمایند.

امیدوارم مردم شریف شهر سردرود فرزند خویش را در انجام این ماموریت با دعای خیر خود همراهی فرمایند.

گفتنی است، فتح الله زاده سردرودی با مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر  سردرود  و تائید و حکم استاندار استان آذربایجانشرقی به‌عنوان شهردار  سردرود منصوب شد.

بنابه اظهار نظری ، مدیر روابط عمومی شهرداری سردرود یكی از مشكلات و نابسامانی های سردرود همچون بسیاری از شهرهای دیگر كشور،‌ مشكل آلودگی بصری یا دیداری است كه از آن به عنوان آلودگی منظر هم یاد می كنند. این نوع از آلودگی معمولا کمتر مورد توجه مردم و مسئولین شهری قرار می گیرد، در صورتیکه اهمیت آن در مقایسه با آلودگی‌های زیست محیطی دیگر‌ کمتر نیست. چرا كه تأثیر آلودگی‌های دیداری بر ناهنجاری روانی، بیماری‌های روحی و اختلالات رفتاری انسان‌‌ها می تواند قابل توجه باشد.


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ