• شعار سال 1403
  • آبشار پارک مره خونی
  • گلزار شهدای سردرود
  • زیبایی های سردرود
  • سردرود
  • سردرود2
 
اوقات شرعی 
 
 
امروز : 62
ديروز : 62
ماه : 1719
 
تاریخ : پنجشنبه 4 دي 1393     |     کد : 84

با اجرای طرح مجتمع سلامت در شهر سردرود ،مشکلات درمانی این شهر مرتفع خواهد گردید

با اجرای طرح مجتمع سلامت در مراکز بهداشت سطح استان ، این شهر نیز با اولویت بزودی شاهد اجرای این طرح خواهد گردید. ایشان با اشاره به اینکه در طرح اجرای مجتمع سلامت توسط بخش غیر دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مشکلات نبود متخصص ، مشکلات پیشگیری و بهداشتی , آزمایشگاه تخصصی و سونوگرافی و ... مرتفع خواهد گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری سردرود عصر روز چهارشنبه سوم دی ماه94 طی جلسه ای با حضور دکتر تبریزی ریاست محترم دانشگاه علوم  پزشکی استان در اطاق جلسات شهرداری سردرود درخصوص مشکلات بهداشت و درمانی شهر سردرود بحث و بررسی گردید. 
در این جلسه ابتدا رئیس شورای اسلامی شهر سردرود ضمن خوش آمد گویی به حضار دقایقی در خصوص عمده مشکلات بهداشتی و درمانی شهر سردرود به ایراد سخنرانی پرداخت، مهندس اصغر آدی بیگ با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت در این شهر مشکل بخصوصی وجود ندارد اما متاسفانه در حوزه درمان مردم شهر سردرود با مشکلات عمده ای مواجه هستند،نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز نبود کلینیک تخصصی و دکترهای متخصص و همچنین عدم وجود سونوگرافی و آزمایشگاه مجهز را از عمده مشکلات درمانی این شهر نامید، وی همچنین پیگیری و همکاری در خصوص حل مشکل آلایندگی شهر سردرود توسط کارخانجات بزرگ  مانند پالایشگاه ، پتروشمی و نیروگاه و ... را که باعث بوجود آمدن مشکلات تنفسی و انواع بیماری های خاص گردیده است را خواستار شد.  
 در این جلسه مهندس حاجی زاده شهردار سردرود نیز ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول به حضار دقایقی به ایراد سخنرانی پرداخت.ایشان با اشاره به اینکه با توجه به جمعیت شهر سردرود و همچنین جمعیت شناور این شهر تاسیس بیمارستان تخصصی در این شهر ضروری بنظر می رسد که در این خصوص شهرداری سردرود و همچنین بخش خصوصی آماده هرگونه تعامل و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان می باشد.
در آخر پس از بحث و بررسی های لازم توسط  مدعوین دکتر تبریزی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به مشکلات اساسی شهر سردرود به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی ، شهرداری و اهالی و خیرین این شهر که نسبت به مسائل درمانی این شهر با جدید و اهتمام  پیگیر هستند اعلام نمود انشالله با اجرای طرح مجتمع سلامت در مراکز بهداشت سطح استان ، این شهر نیز با اولویت بزودی شاهد اجرای این طرح خواهد گردید. ایشان با اشاره به اینکه در طرح اجرای مجتمع سلامت توسط بخش غیر دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مشکلات نبود متخصص ، مشکلات پیشگیری و بهداشتی , آزمایشگاه تخصصی و سونوگرافی و ... مرتفع خواهد گردید. دکتر تبریزی همچنان با اشاره به بحث بیماری دیابت در شهر سردرود و حمایت خیرین این شهر ، اعلام نمود شهر سردرود نیز می تواند با الگو گرفتن از انجمن دیابت شهر تبریز یک انجمن دیابتی متشکل از خیرین و بیماران داوطلب دیابت تشکیل و در این خصوص فعالیت نمایند و مطمینا مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیز از این انجمن حمایت های لازم را بعمل خواهد آورد. 


مدیر کل پورتال
PDF چاپ چاپ